Nervositet

Kan börja med att berätta att jobbet gick jättebra igår! Nio sålda , KLIRR i kassan!

Usch, Idag har jag gått runt och varit nervös hela dagen och inte har det släppt nu heller. Först imorse för spanskafilmen, men det var positiv nervositet eftersom jag var så taggad på att se den! Den blev riktigt bra och himlans rolig. Många skrattårar fälldes i klassrummet kan man säga!

Sen skulle jag upp till sjukan för blodprovstagning, vilket var den största orsaken till min nervositet. Men det blev inget av det idag. Jag fick tid en annan gång för att gå upp till kemlab eftersom det tydligen inte kunde göras på plats. Så då släppte jag den tanken för idag. Och nu väntar fotografpresentationen. 5 minuter ska jag prata inför klassen om Henri Cartier Bresson. Om ni känner mig så vet ni att jag hatar att prata inför publik på det här sättet. så jaa , JAG ÄR NERVÖS!

Sen ikväll! Carro fyller 18 år idag så grymmt grattis till henne! Vi ska festa ikväll helt enkelt. ja jag vet att det är torsdag, men hur ofta fyller man 18? Vet inte hur kvällen kommer att sluta, hemma eller hos carro? Har lite ångest över hur jag ska göra där.

Som ni ser, en ångestladdad och nervösfylld dag. Kan den inte bara vara över ?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0