turen på min sida .. inte!

Jag hade världens otur igår. jag,jossan och jenny tog en tripp till kiosken under ringbolaget för att köpa den traditionella mackan som jag alltid köper när jag jobbar. Vi köpte dem och ställde oss utanför för att invänta jenny litegrann. Gissa vem som kommer halvspringandes då? JOO MIN CHEF MALIN PÅ RINGBOLAGET! Jag sa till henne förra veckan att jag behöve vara ledig denna vecka eftersom jag skulle till Växjö och träffa släkten ( total lögn! ). Det var eftersom jag tänker jobba denna vecka på call-up och prova innan jag bestämmer mig vart jag ska jobba. Men där kom hon! Så fort hon hade gått förbi mig vände vi och gick. så det blev som "oj jag såg dig inte" grej ungefär.
Senare när jag satt på möte med call-up vid femtiden för vi skulle börja kvällens pass så ringer malin mig. Men jag tryckte bara upptaget eftersom jag kan ju inte svara mitt under mötet. Lite jobbigt läge .. men jag har kommit på vad jag ska säga om hon frågar mig något :)

Iallafall, gårdagens arbetspass gick superbra! Jag sålde fyra ordrar och låg trea på topplistan över "Mest sålda idag". hur glad som helst! Fick mycket beröm och pepping från cheferna också! wohow! :D Får hoppas det går minst lika bra på söndag då.

Idag blir det som vanligt skoldag till klockan fem. Sen ska jag åka hem och försöka ta tag i plugg så man får lite gjort på den fronten också. Det är så himla fint väder så man blir riktigt glad i hela kroppen .. och jag tror också att jag har fått tillbaka en del av min motivation! TACKOCHLOV!

Vi hörs senare då. jag ska ta och kila iväg till fysiken och ha laboration nu. hejs!


Kommentarer
Postat av: Zarah

Haha ja, väldigt störande. "Öhm mjölk skulle jag ha ja, finns ingen mellanmjölk men det finns svart GIFTIG mjölk... jag står nog över tack."

2009-03-19 @ 12:29:17
URL: http://fluflu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0