Torsdag

Gårdagens jobb gick väldigt bra. Jag har gjort mitt säljrekord på call-up som nu ligger på 5 ordrar från gårdagens goda säljflyt!

Det har varit en väldigt dryg torsdag måste jag säga. Jag la mig lite sent igår vilket jag fick skit för imorse när jag skulle ta mig upp ur sängen. Var grymmt jobbigt men funkade tillslut med lite peppande tankar. Dagen bestod som vanligt av matte,spankska, fysik och fotografi. Vi har nu haft den absolut tråkigaste fotografilektionen på hela terminen. Vi analyserade bilder idag, gjorde ett kameraläxförhör ( som jag inte alls hade läst på till eftersom jag inte visste att vi skulle ha det ) och sen presenterade läraren lite olika fotografer som vi kunde välja att göra våran fotografpresentation om. Det är illa .. denna vecka ger han oss tips på vad vi kan göra men redovisningen ska inte göras föräns näst sista veckan på terminen .. smart? njaa ..

Jag ska kika klart på grey´s anatomy och sen ska jag läsa både engelska och svenskaboken. Något matteplugg blir det nog inte idag. Hinner ju inte med allting !

Kommentarer
Postat av: Linda

Hej hej!



Vad gör du idag?

2009-03-27 @ 13:31:07
URL: http://ndail.blogg.se/
Postat av: Linda

Blir nog bara att slappa framför tvn ikväll :D

2009-03-27 @ 17:36:59
URL: http://ndail.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0