snabb update!

sitter i skola nu & ska ha matte följt av Spanska! Sen ska jag och jossan ut och fota en timme och göra klart fotoläxan vi har till imorgon. Sen blir det B-lektion och jobb.

Igår ringde call-up mig angående min jobbansökan där. Så jag ska få komma på utbildning nu på lördag. Utbildningen är mellan 12.00-17.00! så vi får se om de har något nice att erbjuda som gör att jag väljer att börja jobba där istället. hmm ...

jag har skrivit klart hela historien om min Italienresa! Så inlägget och bilderna kommer troligen ploppa upp ikväll om jag inte får något konstigt förhinder! men troligen så kommer det!

Nu börjar jag om 1 minut! måste kila! hörs ikväll då !


Kommentarer
Postat av: frida

snyggheader! :) hehe jätte cool.

2009-03-11 @ 21:33:24
URL: http://fws.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0