sjuker

Idag blev jag hemma från skolan. vaknade med en äcklig smärta i halsen och kunde knappt svälja. Gissar på att det är min tur att bli sjuk nu .. alla brudarna är/har varit sjuka redan. Nej usch .. inte en så passade tid att bli det nu eftersom 4 veckor av ganska mycket prov och inlämningar väntar.

Har inte gjort särskilt mycket alls idag. Tv och dator är väl vad min dag har bestått av. Har gjort ett mattetest bara som jag ska lämna in imorgon och inget mer.

Imorgon är det sovmorron till typ elva skulle jag tro. Och imorgon kommer jag dessutom få alla bilder från Italien! De blir till att lägga in allt på USB-minnet efter skolan. KOmmer bli minst 1000 kort skulle jag tro! Shitans! Så imorgon ska jag spendera dagen med att redigera de jag ska lägga upp och börja skriva om hela resan. Vet inte om allt hinner bli klart , men jag ska försöka :)!

Goodnight!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0