myskväll x 3

Äntligen Fredag säger jag bara. Tanken var att jag, jossan & tess skulle dra en partykväll ikväll igen då men jag känner mig inte alls peppad på det så jag ska köra en hemmakväll tänkte jag. Ska bli mysigt att få tjocka chips och se lets dance tillsammans med familjen.
Tog en sväng förbi polhem idag och lämnade tillbaka medicinböckerna som jag skulle ha lämnat igen för typ tre månder sedan. Fick en påminnelse om böckerna igår och jag kände att jag lämnar nog tillbaka dom direkt så jag slipper betala 600 kr för dem. ehehe ^^ Sedan blev det en promenad hem och en liten prommis med voffsi.

Sitter och kikar på vänner nu och ska väl inte göra så mycket annat än att dega här. Ser fram emot en härlig hemmakväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0