Gårdagen!

Ja igår blev det väldans mycket drag. Jag kom hem från call-up utbildningen vid fem och gjorde mig i ordning. Vid sjutiden var jag hos jossan där jenny redan hade hunnit komma. Vi började tagga lite med musik och drinkar.
21.00 tog vi bussen ner till stan och bytte till ettan som gick från stan 21.20 . På den satt några av våra klasskompisar som också skulle med på partajet. Vi kom fram till Valbo och kilade iväg tillsammans med alla andra till Dario där festligheterna hölls. Riktigt roligt var det! Bra musik och roligt folk!

 När det började slå sena klockslaget så kom även GQ dit och joinade oss! kanske 1 - 1,5 timme efter det så åkte vi till Brynäs tillsammans med GQ, josef och gänget. Så bastade vi i en inte alls för varm bastu och bara degade.Själv var jag otroligt trött och låg och sov på en bänk till en början och förflyttade mig sedan in till bastun och fortsatte halvsova på gq´s ben ,haha ^^

Klockan blev mycket, VÄLDIGT mycket! klockan 20 i 5 på morgonen började jag och jenny gå mot peddys place och var väl framme hos honom ungefär 05.00.  Så sov vi alla tre på soffan ! mysmys.
Vaknade vid nio på morgonen ( alltså har jag INTE fått mycket sömn i natt ) och så käkade vi fruckost. Sen tog jag bussen hem klockan 11 ungefär. Mötte upp jossan på stan och så skulle jag byta buss hem. Men både jag och jossan missade våra bussar så vi blev kvar på stan en halvtimme extra. Den tiden spenderardes på mcdonalds med en juice och en coca-cola! :) heheh. Sen tog jag bussen hem och var framme 12.00


Idag ska jag inte göra ett skit. Har städat mitt rum iallafall och ska väl försöka plugga lite. Men jag är galet trött och har lite huvudvärk så jag är inte ALLS peppad på att göra det. Men nu ska jag titta på desperate housewifes och dega!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0