dagens

Lång dag idag. Jag är trött och behöver få vila ikväll. Ska skippa pluggandet , vilket jag känner att jag hela tiden skjuter upp! , och bara ta det lungt ikväll.

Jag och jossan knäppte en massa kort igår till fotografiska bildlektionen idag med temat Dokumentär. Blev rätt bra bilder! Vi hann både framkalla och kopiera så vi slipper morgondagens lektion, blir en rejäl sovmorgon istället. superskönt.
Sen så har vi även fixat klart allt tills på lördag. Nu fattas bara ett par färgglada tights för mig och så är allt på topp. Men jag ligger risigt till med ekonomin såå ... jag får se hur jag får ihop allt.

Kom hem vid ungefär sextiden, käkade och nu sitter jag här. NU SKA JAG LÄGGA UPP ITALIENINLÄGGET! ;) med både bilder och text! så håll utkik på bloggen för när som helst ploppar det upp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0