dagens bravader

Har städat och hunnit läsa ett kapitel i kemiboken. räcker sålänge .. 

KOllade på robbinson igår och det gjorde att jag blev ännu mer sugen på att vara med på det grymma tvprogrammet! har seriöst funderat flera gånger på att söka , men vågar inte eftersom "skogen" där är proppad med småkryp! & jag har en grymm fobi för speicellt spindlar. så jag vet inte om jag skulle palla det..
men fan va bra programmet var igår! De känns som det kommer bli grymmt tufft och spännande. Ser fram emot nästa avsnitt ! Haha nu kanske det blir så att jag börjar sitta hemma varje lördag och kolla på robbinson ! men nej då , det ska inte få hända ;) det går ju repriser också.

Nu väntar jag på att mamma ska göra klart maten ( Alma det blir pita! minnenminnenminnen<3 )och sen ska jag väl göra mig klar och kila iväg till jobbet! är taggad och tänker sälja minst fyra idag också ;) håll tummarna för mig !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0