18.58

Fredag, känns superskönt. Ikväll ska jag bara vara hemma och titta på lets dance och hjälp! med syster.

Jag missade det förbannade PA mötet imorse som vi alla naturare skulle ha med rektorn. Hade totalt glömmt bort det. menmen, man kan ju inte göra så mycket åt det just nu .. föresten så hörde jag att det inte hade varit så jättegivande heller. Men PA ska vi börja med i trean iallafall och det ser jag fram emot, jag och bruds ska göra en riktigt rolig grej ( avslöjar dock inget ännu ) som kommer bli riktigt kul att jobba med. Brudsen har föresten fått för sig att jag kommer slöa och skita i PA-arbetet , vilket jag inte kommer att göra eftersom vi jobbar med roliga saker som sakt. Så tjejer, drop the talking om att jag kommer slöa och skita i det för det kommer jag inte ;) haha !

sista lektionen bestod av muntligt natinellt prov i engelska där jag och joss fick prata om diverse olika ämnen som tex facebook. Gick bra och vi fixade ett varsitt VG.

Har suttit och jobbat matte i en timme och ska se på tv nu , usch .. jag är trött!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0