24 Juni

Gick bra på fritids idag som vanligt. Skippade kvällsjobbet för jag är så trött på det och känner en liten hatkänsla för det stället just nu. Orkar bara inte. Måste ta en fet paus därifrån helt enkelt.

Efter jobbet åkte jag hem en snabbis och bytte kläder. Fortsatte sedan ner på stan med joss, carro och jenny för ett besök på ticket. Sen blev det en shopping runda för mig, JO&C ! hahah. Köpte en klänning och ett armband. Hitta också ett par skor och ett par brillor som inom kort ska bli mina.

Nu ska jag bara slappa och kika lite efter en bikini på nätet. Åker utomlands om 9 dagar och har fortfarande ingen bikini! Panik ? JAA!

Dagens köp! Klänning och armband från Lindex.



Kommentarer
Postat av: jenny

boooobies :)

2009-06-25 @ 21:20:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0