Live from säljarstolen

Här sitter jag på mitt otroligt roliga jobb och pratar med roliga kunder. Jag har verkligen ett supervarierande arbete där jag får prova på olika arbetsuppgifter varje gång och lära mig nya saker..... SO NOT TRUE! Samma gammla visa varje gång. Samma presentationsmanus och samma argument. blablabla ... Lite glad är jag iallafall eftersom det än så länge går bra. 1 timme och 20 minuter har jag jobbat och fått iväg 3 ordrar. good work!

Jag har en hemskt känsla av att det är söndag idag. Måste bero på att jag var hemma från skolan igår. Men skönt ändå för då känns helgen längre!
Ska inte göra mycket alls när jag kommer hem vid halv sex tiden. Blir väl mys framför någon film med the family ikväll.

Nu ska jag koncentrera mig på att få iväg fler ordrar. Känner mig grymmt otaggad men försöka kan man väl altid. PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0