Grattis till mig som fyller 18 år idag ! :D

20 Juni, 18årsfirande med brudarna!

Igår kom tjejerna hem till mig vid sjutiden. Vi käkade thaimat till förrätt och jordgubbar med glass och grädde till efterrätt. Tog roliga bilder och hade de roligt ! Vid tio åkte drinkarna fram och musiken på högsta volym! Tagg till 100 om man säger så ! Var himla roligt ! Vid elva började vi dra oss mot stan med ett kort stopp hos tessan först. Väl nere blev det en tripp till Lucky Bar där vi träffade på ett gäng killar. En stund senare begav vi oss till Goya där vi tyvärr inte fick komma in eftersom det tydligen var 20+ den kvällen. Tråkigt nog. Men det hade tydligen knappt varit några folk där inne och de som väl var där var till största delen tjejer. Men förfesten var riktigt najs och firandet fortsätter om ca en vecka och då blir det krogen ! :D hahah. Men jag hade iallafall riktigt roligt, tack tjejer för en asnajs kväll! <3


Fick ett LITET paket ;D .. mohaha!

Detta var min present, fyra drinkbiljetter :D TACK brudisarna !<3

Jordgubbskäk med grädde och glass!

Sen åkte drickan fram :D

ÅÅÅÅÅÅ TAGGTAGGTAGGTAGGTAGG ! ;D

The fantastic five <3


Idag då, den 21 juni, fyller jag 18 "på riktigt" , haha ! Ikväll blir det till att fira med familjen med grillat och tårta. Ska bli supermysigt !
Jag har nog inte fattat riktigt än att jag nu är arton år. Känns overkligt men samtidigt jättebra. Nu är man myndig och får göra precis vad man vill. Har jag lust att sätta mig på nästa flyg till japan så får jag göra det, utan att päronen måste godkänna det. Hur härligt är inte det ? Nu har man fått en frihet som jag verkligen tänker ta vara på. Its time to spread my wings and fly ! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0