För jag har bara ett år kvar, ett år kvar, ett år kvar!

Igår var alltså jag och syster och kollade på Baksmällan. Väljer att beskriva den med tre ord : HELT JÄVLA BÄST!
Man skrattade under hela filmen och det råkade trilla ner en liten tår under ett tillfälle också för det var bara så förbaskat roligt. Har ni inte sett den så måste ni göra det snarast ! Går inte att missa den.


Idag har jag, Carro, jossan och tessen varit ner till skolan och tittat på treornas utspark samt promenerat lite stan! Även om vädret suger så var alla så himla glada och stämningen var på topp!
Längtar så grymt mycket jag själv ska ta studenten. Stå där inne i skolan och vänta på att få springa ut och aldrig behöva sätta sin fot där inne om man så inte ville. Missförstå mig inte! jag tycker verkligen om Vasa, men det ska bli så skönt att inte vara tvungen att gå i skolan. När gymnasiet är slut väljer man själv vad man vill göra, om man ska plugga vidare eller inte. För mig blir det till att plugga vidare!
Samtidigt som det ska bli supernajs att ta studenden så känns det väldigt nervöst. Vad ska man göra efteråt ? Vad vill jag jobba som ? Det blir dags att ta viktiga beslut i livet och börja bli mer vuxen och ta mer ansvar. Nej usch , lika bra egentligen att njuta nu medans man kan, för sen kommer problemen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0