3 Juni

Sorry för jag inte har skrivit något på snart en vecka. Men jag har kommit in i en "trött-på-att-blogga" period som jag hoppas är över snart.

Kommer inte på något speciellt att berätta. Kan iallafall säga att firandet av carros födelsedag var riktigt roligt samt att jag var och tog blodprov igår! haha två helt olika saker, meniallafall :)
Gick bra och jag överlevde fast jag höll på att spy av obehag flera gånger och blev helt likblek i ansiktet efteråt. Riktigt jävla plågande men som sakt, I did it.

Sista provet avklarades idag och nu är det över! Det är ÖVER! Kännt så jävla fantastiskt underbart och jag bara längtar till nästa fredag då skolavslutningen äger rum.

Nu ska jag njuta av att alla prov är klara genom att bara ta det lungt och kika på tv här hemma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0