15 Juni

Idag avklarade jag mitt första arbetspass på´fritidsgården källö. Tur nog var jag inte ensam utan en trevlig jämnårig tjej ska jobba med mig under dessa två veckor :)
Vi gjorde i princip ingenting! Började med film och fruktmys, sen var vi ute med barnen en stund och därefter blev det lunch, ute lite till, mellis och sedan ännu en film. Låter jobbigt  va ? haha
Känns bra att man får betalt för att sitta och kolla på film och äta frukt ! Jag klagar INTE!

Imorgon gäller samma visa, fast kanske en dos jobbigare eftersom jag på kvällen ska köra ett pass på call-up. Ser inte fram emot det alls men förhoppningsvis är det lika slappt på fritids imorgon för då kommer jag klara kvällsjobbet , annars blir det tufft som fan! Kul då att precis samma sak utspelar sig på onsdag ... kill me now!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0