sammanfattar helgen och dagarna efter den !

I fredags gjorde jag min sista arbetsdag på källö fritids. Tråkigt dock att inte jessica var där , men jag fick i alla fall sluta tre timmar tidigare. Sa hejdå till alla och tog första bussen hem. Sen blev det fix inför en bra planerad kväll! Börjada på Interpool tillsammans med carro,jossan, Cat och hennes thailändska kompis + två killar. Kollade på fotbollsmatchen Sverige - England. Spänningen på topp ! Blev en hel del dricka som Cat och hennes kompis bjöd på. Sedan fortsatte vi ner på stan en stund för att kika lite på tant grön. Vid elva mötte jag och carro upp cat och gänget igen och drog till Sun city! Vi fick komma in trots att de hade 20årsgräns den kvällen och vi hade det så otroligt grymmt jävla roligt. Blev bjudna på drinkar under hela kvällen och dansade med bara några få korta pauser! Kom hem klockan två. Kunde inte fått en bättre första krogen upplevelse. Så förjävligt roligt hade vi!


I Lördags blev det först shopping med pappa på stan. Inhandlade en bikini men hittade inga gladiatorskor. Får panik på riktigt nu för jag åker utomlands om 4 dagar och har fortfarande inga skor.

På kvällen blev det grillning och några vänner till päronen kom över. Fick blommor och ett presentkort på 500kr på Gina tricot av dem eftersom jag fyllt 18år! Var riktigt trevligt.


Igår var jag och mamma på en shoppingrunda. Köpte en klänning och tre linnen. Från elva till tre struttade vi runt och shoppade. Älskar att jag har pengar nu :D hahah. Sen har jag bara tagit det lugnt här hemma. Sånt behövs också i livet.


Nä men jag säger bara FREDAGEN! Grymmt rolig kväll! Gratisfylla och supertrevligt sällskap, en fet tiopoängare till den kvällen!



Måndag, tisdag och idag har spenderats på stan och med brudarna, mestadels jossan och carro. Gävle strand har varit en het plats för oss tre och toppades med sol,bad och jordgubbar. Riktigt sommriga och underbara dagar. Blev fika ikväll med brudarna också, en sådär sista grej innan jag far utomlands. Imorgon bitti blir det till att stiga upp och åka iväg till kroatien en vecka för att sedan åka vidare till Bosnien. Hoppas på en grymmt jävla rolig resa vilket jag också tror att det kommer bli! Säger bara GORAZDE, HERE WE COME!

Nu ska jag sova. Blir nog en del bloggande från bilen imorgon! Puss på er alla härliga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0