Back in Sweden

Hallåå allihopa! tänkte bara slänga in ett kort inlägg och berätta att jag lever. Sitter i bilen nu påväg till lilla Gävle efter en lång och galet rolig resa! Kommer inte ta så lång tid att få upp en reseberättelse här då jag haft ganska mycket tid i Sarajevo att ha ihjäl så jag har väl suttit och skrivit en resedagbok .. typ. Men sarajevo var ganska lamt kan jag säga, däremot var Porec ( kroatien ) och Gorazde hur bäst som helst, speciellt gorazde. HATAR det så otroligt mycket att jag måste åka hem till Sverige. Saknar IHJÄL alla människor där redan och alla underbara minnen och upplevelser. ååh älskade stad <3! Är hemma och sover i min egen säng i natt vid halv tre och imorgon blir det bara deg och återhämtning! Så då kommer nog reseberättelsen upp. Puss så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0