träning är asnice!

Jag och jossan tog en snabb sväng på stan efter att vi slutat ( 15.15 ). Sedan gick vi upp till friskis&Svettis och köpte våra träningskort och körde ett pass på en timme. Blev inriktning på rygg och mage. Känns jättebraa att ha kommit igång med träningen! Man känner sig fräsch och pigg och helt enkelt asbra! Nästa gympass blir på torsdag och då blir det inriktning på armar och ben. Efter träningen unnade jag mig en gainomax! Jag kommer bli beroende av de där dryckerna, så sjukt gott. Blev en med hallonsmak denna gång .... ååååh ! ;) Väl hemma hade mamma gjort en stor salladstallrik till mig med massa sallad,makaroner och tomater samt några asgoda oranga frukter. Till det blev det en fruktsmoothie. Faan vad nyttig jag känner mig just nu ! riktigt nice.

Nu ska jag titta på joey medans jag väntar på att alla bilderna från lördagen ska skickas. Ska redigera dem och så kommer dom upp på bloggen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0