Torsdag 15.30

Nu äntligen är fyskprovet avklarat. Det gick inte bra, men jag hoppas att det blir ett godkänt iallafall. Käns askonstigt att jag nöjer mig med ett G i betyg. Förut fanns det inte ens i tankarna, men nu känns det lixom helt okej att få det. Men jag har svårt för fysiken har jag märkt .. eheh .. så det är BRA om jag lyckas fixa ett godkänt.

Jag och jossan satt och småhoppades idag på matten att fotografisk bild skulle vara inställt. Vi kommer ner till skåpet och ser på den skolans informationstv att det är instället både idag och imorgon ! Så det blev en himla tidig hemfärd för oss :) haha sköntskönt. Men måste dock säga att jag var taggad på att ha fotografisk bild. Menmen, får vänta en vecka till innan det blir av. Jag menar , det är väl mer nice att sluta 3 timmar tidigare och få en rejäl sovmorgon än att ha lektionen? ;)

Nu blir det käk! mamma har gjort lax och klyftpotatis, hembakat bröd och kladdkaka! UNDERBART!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0