today / fotografering

Vi hade i princip ingen engelska idag. Vi gick bara till bibblan och lånade en bok att läsa och sedan så fick man sitta och läsa vart man ville .. och för mig och mina vänner betyder det "varsegod att gå hem" . Vi tog oss en tripp ner på stan och jag köpte en klänning och tröja på gina för bara 100kr! Galet billigt och galet snygga fynd ! Jag köpte klänningen som jag hade funderat på att ha på nyår nu när alma och jag var i bosnien men jag köpte en annan, men nu har jag den jag tänkte ha innan också ;) haha.
Sen träffade vi på tessan också och jag köpte även min sjukt efterlängtade hårfön! Så ikväll ska jag tvätta och torka håret ordentligt så de blir fina lockar !!

Händer inte mycket ikväll. Ska vara hemma och ta det lungt och antagligen kika på lets dance.
Jag har föresten fotograferat lite! Fick inspiration från en bild som var himlans fin! Vet inte riktigt om jag fick till det lika bra som den bilden blev ( ehehh, neej det fick jag verkligen inte ) men det vart rätt bra ändå :) Här är mina tre favoriter!







Min kära lilla vovve fick delta nämligen för på den bilden jag fick inspiration från hade dom en katt  :) heheh. Har tänkte göra ett till "tema" men får se om jag orkar! isåfall lär jag fixa håret först för då ska nämligen ansiktet synas! haha aah , får se, men troligen ! Men gör jag det så kommer bilder upp ikväll !! Hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0