Och så blev det helg !

Vi slutade halv tre idag egentligen, Men jag och brudarna taggade till lite och gjorde klar våran engelskauppgift efter att vi slutat. Så vi fick ledigt på tisdagslektionen vilket ger oss en sovmorgon på 4 timmar! Häääärligt? JAA!
Efter det blev det en tripp på stan och sedan hem.

Jag är jättesugen på tacos, men mamma hade redan börjat göra kvällsmat när jag kom hem så det blev väl inte så mycket av det. Men pasta och köttfärssås är grymmt gott det med! Med lite pastasås och smält ost över .. ååh! Ska göra lite smoothie också eftersom jag typ blev beroende nu när mamma hade gjort lite smoothiedrinkar som hon bjussa på direkt när jag kom hem. Askalasgott! Nej usch vad hungrig jag blev av dethär matsnacket.

Håller på och fixar och donar med några bilder nu eftersom jag inte har så mycket annat bättre för mig för tillfället. Kvällen blir lugn. SKa inte göra något utan det blir en "lets dance fredag" antar jag. Imorgon fyller älskade joss 18 år (egentligen på söndag men vi säger att det är imorgon ;) haha)! Så imorgon ska det firas till 1000 !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0