Im bored

Sitter i skolan nu och har det riktigt tråkigt. Ensam i datasalen och det är en timme kvar tills jag börjar jobba. Ingen ide att åka hem kände jag eftersom då hade jag bara kunnat vara hemma i cirka en halvtimme och sen hade det varit dags att gå till bussen igen. Känndes för drygt! Tänkte att jag kunde sitta här och plugga men så kom jag på att det inte finns något att plugga på. Första provet är vecka sex i svenskaB men vi har inte fått några anvisningar på vad vi ska läsa på. Så det blir till att dega här framför datorn. Det är väl trevligt det med :)

Hade en superhärlig sovmorgon imorse. Började halv ett och hade bara Svenska B och Fysik B på schemat. Visserligen var de lektionerna ganska långa, men iallafall.
aa va ska man hitta på nu då? Så äckligt tråkigt jag har just nu!! menmen, ska väl surfa runt på lite andra hemsidor också I guess .. hörs ikväll .. kanske ;)

Kommentarer
Postat av: emma

du kan kolla in min blogg!

dindinwo.blogg.se

ha en fortsatt bra dag :)

2009-01-20 @ 16:14:55
URL: http://dindinwo.blogg.se.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0