Idag börjar "mitt nya liv"

Sitter i skolan nu. Kemi B lektion kvar och den börjar om en halvtimmem, sen slutar vi. Då börjar mitt nya liv ! haha typ .. ;D Det som förändras är att jag ska börja träna och äta nyttigare! Det betyder en minskning på mitt mcdonaldsätande. Men jag har inte käkat där mycket alls på sistoden så jag är på god väg. Ska nog inte bli några problem. Efter skolan ska jag och joss köpa gym+gympakort på friskis och svettis och köra vårat första gympass! Ska bli grymmt kul och jag är astaggad på att få komma igång.

Efter träningen blir det hemfärd. Har inget att plugga på så det innebär väl att det blir till att redigera bilder från i lördags. Dom kommer upp på bloggen ikväll !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0