En liten avvikelse

Jobbet gick dåligt idag, ingen order. Men var rätt okej ändå.
Jag har gjort ett litet snedsteg i "mitt nya liv" nu. Jag och Sara gick och köpte mcdonalds på rasten!! I know .. Hata mig inte nu! Men jag var tvungen! Alltså jag tycker egentligen inte att man ska behöva ge upp med alla onyttigheter när man ska börja leva lite nyttigare. Jag sa ju aldrig att jag skulle börja leva helt nyttigt utan bara lite nyttigare än vad jag levt tidigare. Kommer aldrig bli en såndär som håller på och räknar kalorier och håller nogrann koll över allt jag stoppar i mig, nejnej!  Men eftersom jag ska leva lite nyttigare så tänker jag minska på  onyttigheterna, inte eliminera! så därför har jag bestämmt att jag bara får ät mcdonalds en gång i månaden. Så januarikäket är utnyttjat !

Sitter och kollar på Victoria Silversteds nya program om hennes liv. Lite småkul att se faktiskt. Sen blir det sömn! Imorgon är det onsdag och då är det jobb .. igen!


Såhär kul har jag på jobbet. Sitter och dricker coca cola i en otroligt sexig pose! haha ;D
Bilden har Sara tagit !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0