Än så länge flyter det på!

Vi slutade halv två från skolan idag eftersom vi inte hade någon spanska så jag och jenny tog våra x antal kilon tunga väskor och gick till gymmet. Tränade i cirka en timme och kära carro gjorde oss sällskap den sista tiden. Efter det hade jag ytterligare en lektion och sedan bar det av till jobbet. Jag har fan flyt just nu! Sålde 3 ordrar och vann dessutom ännu en till biobiljett! Hur nice känns inte det då? Hoppas verkligen att motivationen stannar så att jag har orken att sitta där och tjata på folk att dom ska köpa telefonabonemang av mig! Gör den det så ser framtiden ljus ut när det gäller ekonomin! Och gör den inte det så blir det tufft ...

Har inte pluggat något varken idag eller igår så jag ska faktiskt ta och läsa lite till Svenskaprovet ( som äger rum på tisdag ) innan jag går och lägger mig. Imorgon gäller skolan ( fotografisk bild, woohoow!! ) Och sedan gym med jossan! Godnatt people!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0