9/1 - 09

Då var jag hemma i Gävle igen då. Kom hem igår vid nio tiden och möttes av en glad syster, pappa och vovven på tågstationen. Visst är det trevligt att träffa familjen igen och såklart vännerna, men jag skulle inte tacka nej till en biljett tillbaka nu! Menmen, nu är det bara att vänta till sommaren. Ungefär 164 dagar kvar då . Det kommer gå fort. Händer ju en massa andra saker innan det också, tex Italien! Så det ska jag nog klara av.

Gick inte till skolan idag. Orkade absolut inte. Å ikväll ska jag bara vara hemma och dega. Titta på lets dance och äta chips :) haha.

Får se när jag orkar skriva hela historian. Om det blir ikväll vet jag inte. Men ska försöka göra det .. så fort jag orkar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0