17.29

Har pluggat klart matten så nu känner jag att jag kan dega framför datorn utan att få dåligt samvete. Satt nyss och pratade med alma i telefon och dricker nu en supergod shoothie. Blev tvungen att göra en eftersom mammas blev så himla god sist hon gjorde en. Min blev nästan lika bra :) heheh! Nu ska jag städa rummet.

JUST DET föresten, tror inte att jag har sagt dethär, men jag har bytt arbetsdagar på jobbet ! ;D haha jobbar tisdag och onsdag nu. Så otroligt skönt att ha söndagarna lediga. Då man kan parta på lördagarna utan att behöva komma dötrött till jobbet dagen efter och så kan man ha söndagarna till att plugga. perfektperfekt!

Rumsstädning var det ja , hörs ikväller ! Bilderna kommer!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0