yesyes

Grymmt segt gick det första halvan av arbetspasset men lyckades få iväg en order innan rasten. Sen taggade man till lite i slutet också och fick iväg ännu en till och tjänade in en extra hundring ( chefen och jag hade en deal :D ) + att jag fick ta tio i nio bussen istället för den som går tjugo över. Hur skönt som helst.

Jag ska ta en snabb dusch nu och sedan lägga mig och kika på tv. Orkar absolut inte plugga något nu för jag är så himla trött. Imorgon blir det gym med jossan vid halv elva och sedan ska vi spendera tid i bubbelpolen och bastan på badet. Vi har nämligen friluftsdag i skolan imorgon så det blir till att relaxa på badet för oss !

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0