Synen på gudarna - då och nu

Nu sitter jag här med carro och några från klassen och har Svenska B. Vi håller på och skriver en Essä. Ganska lätt när det väl flyter på , men just nu har jag fastnat. Jag känner att jag har skrivit ner alla mina tankar på om gud finns eller inte så nu är min hjärna tom på teorier gällande den punkten.

Efter Svenskan har vi fysik B och sedan ska jag och brudisarna ner på stan och köpa present till våra kära italienare. Man ska ha med sig en present när man kommer dit, som en fin chest helt enkelt ( stavning ? ). Efter det blir det ett arbetspass då från fem till nio. Sahar ska kika förbi halv sju vilket är asnice! hahah men det jobbar säkert trevligt folk idag så det blir bra:)

Japp , fysikdags nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0