studiedag

Vaknade elva imorse. Helt otroligt att mamma lät mig sova så länge. Hon brukar alltid skrika nere ifrån köket vid senaste tio att jag ska upp! Så det var ju lite trevligt att hon var snäll idag. Har inte gjort så mycket denna måndag, har städar rummet vilke tog fem timmar att göra ( berodde på att syrran städade samtigt + att elektrisiteten var avstängd i två timmar eftersom pappa höll på och tapetsereade om i brorsans rum + att jag satt och höll på med datorn samtidigt (; haha ). Sedan har jag pluggat spanska också. Har lärt mig alla glosorna så nu är det bara att lära sig konjunktiv och futurum!

Lång dag imorgon. Börjar halv nio som vanligt och kommer hem halv tio på kvällen. Jobbar somvanligt också. Måste komma ihåg att ta ledigt från jobbet under sportlovet då jag är i ITALIEN ! :D 11 DAGAR KVAR! GALET vad tiden har gått fort!

Nu ska jag fortsätta se Prison break! SJUKT spännande nu! älskar serien!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0