plugg & italienmöte

Hann inte skriva något igår. Hade fullt upp med jobbet och spanskaplugg. Men iallafall, jobbet gick bra, sålde 2 och vann en biobiljett. Så nu ligger det fem stycken på lager :)

Spanskaprovet idag gick nog bra tror jag. Kändes bra när jag lämnade in det och jag svarade på allt .. så aa ... får hoppas på ett finfint resultat!
Jag ska ta och plugga till fotografisk Bild A testet imorgon och vid sextiden ska jag ( och förhoppningsvis pappa ) åker ner till skolan och gå på det sista Italienmötet nu innan resan. Det är NU vi verkligen kommer få all den sista och viktiga informationen. shit , man blir så oroligt taggad av att sitta där och lyssna på hur allt kommer bli och hur dom har lagt upp resan. Blir så otroligt peppad och nu är det bara 8 få dagar kvar! WOOHOOW!

Nu ska jag plugga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0