partysaturday!

OKej, det blev en utekväll i lördags ändå, och så sjukt grymm var den. Tog bussen vid en tid ( kommer faan inte ihåg när jag tog den :S ) och tessan hoppade på samma. Sedan mötte vi carro och jossan på bussen mot Lexe. Vi råkade hoppa av en busstation för tidigt så vi fick gå en bit innan vi kom fram till Jacob. Där satte det ett gäng med trevliga killar :) Vi började festa till det vilket ledde till att vi spelade en hel del pingis. Blev en lite rolig variant av det också, nämligen klädpingis ;) haha. Joss & tess åkte in mot stan lite tidigare medans jag och carro satt kvar med jonas,jacob och två brudar till och rökte vattenpipa. Sedan tog jag och carro bussen in till stan vid typ elva och mötte tessan och jossan + killarna. Sen åkte jag och carro hem .. minns inte heller vilken tid det var! Men väl hemma hos carro så gick vi och lade oss direkt. Så sjukt trötta efter en crazy night ! :Dhaha . Peddy kom också och joinade oss så vi tre delade på carros dubbelsägn. Men kvällen var grymm iallafall ! Supertrevligt folk och allt vara bara så himlans bra! Vi har haft tre grymma partylördagar på raken nu fan .. känns bra det ;) hahah.

Nu ska jag fortsätta plugga svenska och ikväll blir det SÅKLART till att kika på Prison break ! Får se om det kommer upp några bilder ifrån lördagen. Vi knäppte tråkigt nog inte så många.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0