"Ni ser ut som ett lass skit"

Hemma! Träffade upp tjejen som hade festen i helgen , Elina , och fick mitt busskort! tacktacktack! Sen kikade jag runt på stan med jenny en snabbis och nu är jag hemma , äntligen.

Känner mig så otroligt trött. Har varit nära på att somna på alla fyra lektioner vi har haft idag vilket inte alls känns så roligt. Dessutom fick jag, jossan och jenny en vacker kommentar av våran fysiklärare då han kom ut och tittade till oss under lektionen. han tyckte iallafall att vi såg ut som ett lass skit! och då menade han inte utseendemässigt utan det att vi såg så trötta ut ! haha ganska illa om man får höra det av en lärare att man ser så jävla trött ut lixom. Självklart så fick vi frågan "Vad har ni gjort i helgen egentligen?" men den valde vi bara att skratta bort ;D haha. Så vi har tagit oss en funderare när det gäller våran livsstil. Nu blir det paus på det roliga ett tag så  man får ta igen sig lite. Vet inte exakt hur länge pausen kommer att hålla men tanken är att det ska hålla till iallafall april. Så vi får väl se :) ITALIEN RÄKNAS DOCK INTEE , för däär ska vi ha grymmans kul ! hahah.

Jag ska ta och titta igenom engelskan nu och sen bara dega här framför datorn/tvn.. mys.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0