Lördagens ROLIGA händelser!

Jag och tessan tog bussen ner till stan vid cirka åttatiden och gick mot söder. Där hade vi lite svårt att hitta vart vi skulle men jossan stog och skrek från en port så vi hittade tillslut. Uppe på partajet mötte vi också carro! Vi hamnade på en inflyttningsfest med många trevliga människor. Det var vi fyra brudar, fyra okända tjejer vill och sedan  typ 12 killar! wohow ;D hahah.. Där blev det lite partande och sedan skulle folk dra på krogen. Och omyndig som man är så kunde vi inte haka på där. Jossan och tessan drog åt annat håll medans jag och carro åkte med jonas och pontus med till pontus. Där spelade vi biljard till en början och körde ölspelet sen. Efter det gjorde vi en ny version av biljard. haha vi spelade i lag, jag och pontus mot carro och jonas! Varje gång jag eller pontus satte en boll så fick dom ta av sig ett plagg och tvärtom, så det blev "klädbiljard" helt enkelt! eheh .. hur långt det gick ? jaa .. haha DET GICK LÅÅNGT! Jonas var ju så jävla KUNG på biljard så jag och pontus förlorade klart! hahah ^^ Jag och carro missade båda bussarna, båda dom som skulle gå klockan ett och två på natten. Så vi sov hos pontus och tog första bussen hem istället. Kom hem halv åtta på morgonen och gick och la mig direkt. GRYMMT rolig lördag ^^

Har inte fått så många bilder eftersom GQ har dom flesta. Men här är lite från tessans kamera iallafall, hon tog typ bara 8 kort. Några bilder från skojjigheterna hos pontus finns inte ! haha




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0