första veckan klar , firades med shopping och fika!

Då var första skolveckan avklarad. Den har gått riktigt fort och jag hoppas av hela mitt hjärta av alla veckor kommer gå minst lika fort. Efter skolan mötte jag upp angelica,Sahar och Jasmina för en shoppingrunda på stan. Tanken var väl att få med sig en stor,mysig kofta nu inför vintermörkret hem men det blev ett par jeans istället..eller vet inte riktigt om det är jeans för dom är minst lika bekväma som ett par jeanstights .. men vi kör på jeans ! Vi avslutade dagen med en trevlig fika på citys enligt mig då bästa café, coffeehouse !

Jaa då sitter man här då, klockan är tio och i vanligaste fall hade väl jag varit mitt uppe i att göra mig klar för an partykväll! Men ärligt talat är lusten helt borta får sådana tillställningar. Att gå från att festa i magaluf till att festa här i Sverige känns bara som en så sjuk nergradering och bara så himla tråkigt. Krogen här jämfört med krogarna och discoteken där borta är totalt sämst. Och för att inte tala om kvaliten och smaken på drinkarna .. nääe usch för det .. Dom måste lära sig göra goda drinkar här i Sverige alltså :). Menmen ., förhoppningsvis kommer man ur denna tråkigt-att-festa-i-sverige-period och kommer igång igen.




saknasaknasaknasaknasakna magaluf .. <3
( gick inte att vända bilden, men funkar väl ändå?;D )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0