sista dagen på sommarlover 09

Sista dagen på sommarlovet 2009 .. hur känns det? förjävligt rent ut sakt! Orkar inte med tanken på att man måste ta sig till skolan imorgon och att man sedan måste köra samma rutin i ett helt år. Himlans tur att man har härliga klasskamrater och underbara vänner som man träffar varje dag annars hade det verkligen varit pest och pina. Men damn vilken jädra bäst sommar det har varit! Bosnien i juli och sedan magaluf i augusti med dom absolut bästa ., kunde det varit bättre ? NEJ! Helt klart den bästa sommaren i mitt liv, en period  jag aldrig kommer glömma <3

Jag är FORTFARANDE inte helt frisk och har väl inga större planer för dagen heller! Blir grillning och mys ikväll med lite bildvisning från spanien. Familjen är nyfiken på vad man har haft för skojjset för sig där nere , men synd för dom för det ska dom nämligen inte få se! haha vissa bilder är bara inte till för föräldrarnas ögon.

Nu ska jag äta nektariner, PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0