MAGALUF <3

Jag kom hem från spanien för en vecka sedan och har varken haft ork eller lust till att skriva. Resen har varit så sjukt jävla bra så jag inte riktigt kan finna ord som beskriver det hela på bästa sätt. Helt klart den bästa veckan i mitt liv har det varit. Vi har festat som galningar, träffat en himla massa härliga människor och gjort saker man aldrig gjort förut. Helt enkelt the time of my life. Sen får man ta konsekvenserna av sina handlingar också, ligger nämligen hemma och är sjuk nu .. har varit det enda sedan jag kom hem och blir inte direkt bättre heller.. men det var det så jävla värt så det gör ingenting alls.
näe usch .. längtar tillbaka så grymt mycket! TAGGA MAGALUF 2010 SÄGER JAG BARA!<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0