En spontan uppsalaresa, saknad & TAGG!

igår kväll spenderas tillsammans med jossan & carro med filmmys och mycket prat! Fanns ju en del att berätta.
Vid halv ett bestämmde jag mig för att joina på en shoppingrunda till Uppsala idag med dom båda J:na. Blev ett linne och lite andra prylar som lär komma till användning i Spanien. Kan inte fatta att vi åker om 5 dagar , HELT SINNES! Minns när vi satt där i skolan och sa : " BARA 150 dagar kvar nu, det kommer gå så fort". Och det gjorde det , nu är det äntligen dags. Längtar nå sjukt. Denna resa måste ju få mig att sluta tänka så himla mycket på allt i Gorazde. Saknar gänget så sjukt mycket redan. Kommer aldrig palla att inte träffa dom på ett år. Plus när dom själva skriver till den och säger att dom saknar en gör ju inte saken lättare. Nej usch ... nu fokuserar vi frammåt, SPANIEN NÄSTA!

ps. "reseberättelsen" kommer upp i morgon. Vet att jag är dålig på att hålla det jag lovar, men imorgon till 99%. Godnatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0