2 augustidagar kvar.

29 augusti idag ., snart blir det äntligen september vilket betyder att det är lite mer än 3 månader kvar tills jag och alma ska iväg till utlandet över nyår. Usch vad jag längtar till det. saknar en massa folk som satan alltså.

Har inte gjort särskilt mycket idag ., tänkte vara lite snäll så jag dammsög hela källaren åt mamma. Sen har man väl bara degat i princip. Har inte kunnat gå ut på grund av att alla i familjen var på varsina håll och ingen hade nyckel! så då var det bara att sitta och vänta på att någon skulle dyka upp, vilket dom gjorde nyligen! så där rök min lördag. Men så är det när man sover längst på morgonen och alla hinner dra iväg innan men ens öppnat ögonen.

Nu ska jag se på film. pusspuss.




Gårdagens inköp: jeans från Bikbok,  199:-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0