21.49

Gårdagen blev inte som planerat, knappt i närheten av planerna äns. Vi, jag jenny carro jossan sussi, började med ett trevligt förparty hos jossis. Lyssnade på musik och fixade oss. Efter 2 timmar ungefär joinade peddy,baz,sahand och fabbe våra festligheter. En timme efter dom kom åkte vi in till stan, men ingen fest blev det. Vi käkade på subway och åkte hem åt varsina håll. Så man kan väl kalla kvällen GANSKA misslyckad. Men förfesten var trevlig iallafall :)

Idag har jag inte gjort ett dugg.
Eller inget vettigt iallafall. Har suttit hemma och mestadels hållt på och lekt i photoshop och lärt mig lite nya knep när det gäller bildredigering. Sedan har jag och pappa tagit en promenad med hunden vid alderholmen. Självklart har jag följt den vanligt tvtablån för kvällen. Gossip girl, wipeout och Herre på täppan.

Nu ska jag käka och se vidare på herre på täppan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0