morgonfotografering!

Gick upp ungefär kvart i tio imorse. tog en dusch och gjorde mig klar för dagens plåtning. Träffade upp carro vid tågstationen vid halv ett och vi promenerade iväg till våran fotoplats. Strax efter kom jossan och joinade oss! Jenny tittade även förbi en kort stund. Blev väl cirka 45 bilder var skulle jag tro! Vi frös så otroligt mycket så vi kunde inte fota fler .. tyvärr! Men en annan fin och SOLIG dag, då blire många fler bilder!

Jag har precis redigerat klart en bild. Men lägger in upp någon föräns alla jag ska lägga upp är klara.

Nu ska jag göra mig klar och åka till jobbet! Hoppas försäljningen går prima idag! Hörs ikväll då :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0