Fredag- promenad och grillmys /Lördag- shopping,fotboll och party!

FREDAG

Dagen spenderades till en början hemma. Vid tretiden bestämmde jag och pappa att vi skulle ta en långpromenad med vovven vid alderholmen. Dom håller på och bygger nya hus där borta och det blir galet fint. Känns som om man är utomlands när man är där. Lite Stockholmsskärgård inspirerat. kanonfint! Vi promenerade runt med hunden och tog en tripp till pappas jobb för en kopp choklad. Sedan åkte vi hem och jag gjorde mig klar för en grillkväll hemma hos jenny som bor vid världens ände. haha typ! Pappa skjutsade dig mig vid sjutiden och jag möttes av glada jenny,jossan,carro, sandra och sussi. Efter en halvtimme gick jag och jossan för att möta GQ och kim som bestämt sig för att joina oss. Vi grillade, rökte vattenpipa, spelade fotboll och hade de trevligt! :D Supermysig kväll!


LÖRDAG

Jag och jossan började dagen med en tripp på stan. Istället för att åka buss så cyklade jag faktiskt ner i det fina vårvädret. Superskönt. Vi kikade runt i en timme och jag fick med mig två linnen från Gina, ett svart och ett vitt.. såntdär basic som man jämt behöver. Efter en timme mötte vi upp carro, kikade runt lite ytterligare, tog en fika på mcdonalds och begav oss mot nynäsvallen där GQ,kim,josef och norling spelade fotboll. Medans jossan joinade grabbarna så satt jag och carro och solade i fejk gräset, haha. Sommarkänslor eller? yesyesyes !

Kom hem vid tretiden och har precis tagit en dusch. Ska välja outfit för kvällen/natten och sen bär det av till jossan för fix och don. Ikväll ska det partas loss! Hoppas på en kanonkväll., men det tror jag nog det blir! Hörs imorgo allesammans!

GLAD PÅSK PÅ ER!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0