damp

Jag är INTE på så gått humör just nu! Vi slutade tre timmar tidigare idag, vilket såklart är toppen, Men den tog en himla tid att få våran otroligt trögfattade fotograflärare att förstå att vi inte kunde framkalla våra ateljefoton idag och imorgon eftersom vi har matteprov imorgon. Detta gjorde mig smått irriterad. Men tillslut fattade han och vi fick gå för dagen. Fick springa till bussen, kom hem, och satte mig direkt med matteboken, med ett ganska bra humör ändå. Nu har jag pluggat i ungefär 3 timmar skulle jag tro och jag är asförbannad. Allt jag gör blir helt fel och jag förstår inte vad jag gör för fel heller! Kommer gå åt helvete på det där jävla provet imorgon, det är ett som är säkert!

jag har tagit en paus nu för att lunga nerverna lite. Sen ska jag göra ett nytt försök att förstå den här förbaskade matteboken. döö.


mm , dethär var i början när man var liiite glad iallafall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0