Stan, valbo och filmmys med Angelica !

Träffade Angelica idag som planerat. Vi drog ner på stan en sväng först och kikade, ganska snabbt efter vi kommit ner på stan tog vi bussen ut till valbo där vi käkade på ikea och kollade runt i affärerna. Jag köpte INGENTING! helt sjukt. Brukar aldrig gå hem tomhänt. Men jag har hamnat i en shoppingsvacka kan man säga. Känner mig inte äns sugen på att titta på skor och kläder och allra minst köpa någonting. Usch .. får hoppas att det snart går över. Fast egentligen är det bra eftersom jag måste spara pengar (; hahah. 
Efter valbosvängen åkte vi ner på stan igen och hyrde film och tog sedan bussen hem till angelica. Vi tittade på Borat som visade sig vara riktigt rolig! :D Sedan drog jag hem vid nio tiden och bänkade mig framför Miss secret agent följt av Lilja 4-ever och jag avslutar nu mitt filmknarkande denna kväll med Spy game. haha mkt film denna dag och mycket åkandes och gåandes ;) haha . Men det var kul !! <33

Imorgon ska jag jobba och försöka hinna plugga lite matte eftersom vi har litet test på tisdag. Kommer gå botten. Godnatt !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0