Skoldag 1

Då var måndagsskolan avklarad :) sköönt. Gick till friskis&svettis efter skolan med jenny,jossan och carro. Ska börja träna där har vi beslutat. Man måste komma igång lite igen med motionen. Man mår faktiskt mycket bättre och iallafall jag får bättre konsentationsförmåga i skolan. Så jag vinner på det i längren. Sen är det bara upp till far min om han går med på att pröjsa för detta för jag har inte råd. Håller på och sparar en massa pengar till alla mina planerade resor !!! 2009 kommer bli ett sjukt resor kan jag lova !!!!! :D

Har varit duktig och gjort klar biologifrågorna är lärt mig engelskaglosorna. Ska väl ta itu med spanskaorden också antar jag. sen blire bara chill och mys framför tvn kanske med någon film och förhoppningsvis kakor om vi har hemma. heheh . Jag gillar måndagarna :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0