onsdag kväll

Pjuh , hemma från jobbet ! Gick bra idag: fyra ordrar , 500 kr :)
Har inte gjort annat idag är pluggat medicin och degat. Blev inte mycket pluggande men jag läste iallafall lite ;) ... vettesjutton hur det kommer gå på fredag. Jag vet inte vad det är med mig. jag har ingen ro till att sätta mig lungt och stilla och plugga. Förut var det oftast inga problem men nu är det väldigt svårt. Jag tror det kan ha å göra med att jag inte tränar längre och har fått svårt att koncentrera mig pga det. Jag MÅSTE börja gymma. Värkligen måste. tjänar ju på det på två sätt. först så mår jag ju bra , träning är ju bra för kroppen :) Sen så ökar koncentrationen så om jag kör slut på överenergin på gymmet så kan jag plugga lungt hemma. JAG MÅSTE BÖRJA ! JAG SKA BÖRJA!

Nu ska jag göra mig klar för sängen. Blir väl lite tvmys innan jag somnar. Nå plugg blir det då inte. Godnatt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0