Lördagens partaj

Jag är så otroligt trött så jag vet inte vart jag ska ta vägen. Är lite smått yr dessutom så jag kommer nog sova som en stock i natt. Det blev party igår. Jag och jossan började med lite förfest med peddy hemma hos honom. Vi spela fia med hutt också, KUL! Sen drog vi vidare till insparken. träffade elving och gänget och många fler :) Blev riktigt roligt ändå trots att jag hade lite dålig inställning till detdär från början. Men det vart riktigt roligt :D Sen så missade vi sista bussen från sätra som gick kl 02.00 så vi fick GÅ från sätra till brynäs. Och för er som inte vet så är det sjuuuuukt långt. Så somna vi ganska snart efter att vi kommit hem till peddy och så vakna vi vid 12. Så inge jobb för mig idag inte ^^ hahah. skönt å få hoppa över ett arbetspass och bara dega hemma efter en fartfylld kväll ;D.

Ska inte göra mycket alls resten av kvällen. tror inte jag orkar ta fram nå plugg heller. kommer somna så fort jag börjar läsa någonting. nä usch ..

well well, hoppas ni hade en trevlig helg för det hade jag :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0