lång dag

Dagen började kl 12 idag för min del eftersom jag skippade idrotten. Var i skolan och hade biologi och spanska, sedan blev det till att vänta 1 timme innan hemspråket började vilket höll på i 45 minuter , fick sluta 15 min tidigare för att hinna iväg till jobbet. väl på jobbet gick det jättebra idag. Känner mig riktigt nöjd. fick iväg 4 ordrar innan rasten och 2 till efter:) Så sammanlagt 6 ordrar varav 1 var mobilabonemang , lön på 945 kr för detta pass ! NÖJD ! Får hoppas att jag har tagit mig upp ur arbetssvackan nu.

Har inte hunnit plugga ett skit. Hann väl göra typ 2 fysikuppgifter med Dario och Farzana idag i väntan på att lektionen skulle börja. men ingenting mer än så. Spanskan har jag inte gjort klart, men ärligt så vet jag inte vad jag ska göra på den heller !! :S Jag får nog läsa lite fysik innan jag går och lägger mig. får se hur det blir. Är supertrött så jag pallar nog inte.

Nu blir det lite kvällskäk och sen behövlig sömn ! Godnatt !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0