oh no ..

Känner paniken komma krypandes .. Biologiprov på osndag & här sitter jag ! Jag kan inte .. det går inte att sätta sig och plugga . Det är som om det vore en vägg mellan mig och boken för det går inte att ta den och börja läsa. ååh jag vet inte vad jag ska göra. Jag måste ju läsa iallafall ..men det är så fruktansvärt långtråkigt och jag håller på att somna hela tiden. usch.. bara denhär fullspäckade veckan kvar sen är det äntligen lov.

mhm .. jag ska väl ta och plugga då. Hörs ikväll :) heheh.

Kommentarer
Postat av: Anonym

usch jag har historia prov på fredag och har inte heller börjat plugga, haha :)

2008-10-20 @ 20:49:18
URL: http://lindblommalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0